You are here
Home > Uncategorized > γιατι δεν μπορω να χασω βαρος ;

γιατι δεν μπορω να χασω βαρος ;

Πολλές γυναίκες κάνουν δίαιτα παρόλα αυτά δεν μπορούν να χάσουν βάρος. Η απώλεια βάρους δεν είναι και τόσο δύσκολη υπόθεση αν κάνετε τα πράγματα σωστά. Ωστόσο, πολλές φορές θα λέγαμε ότι ορισμένες γυναίκες ο οργανισμός τους κατά κάποιο τρόπο αμύνεται πεισματικά στις προσπάθειές απώλειας βάρους. Το αποτέλεσμα είναι να μην χάνεται ούτε γραμμάριο.

Παρακάτω παρουσιάζουμε 7 λόγους για τους οποίους δεν χάνετε βάρος. 

1. Τρώτε μεγάλες ποσότητες από υγιεινές τροφές

Οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο, το ελαιόλαδο, κ.τ.λ. είναι υγιεινές τροφές οι οποίες όμως όταν υπέρ – καταναλώνονται σας γεμίζουν με περιττές θερμίδες τις οποίες ο οργανισμός σας επειδή δεν τις καίει τις μετατρέπει σε λίπος.

2. Δεν τρώτε πρωινό
Το πρωινό θεωρείται ότι είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Πολλές γυναίκες προσπαθούν να το αποφύγουν έτσι ώστε να γλιτώσουν κάποιες θερμίδες. Αυτή η στρατηγική είναι τελείως λάθος. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό, «ενεργοποιούν τον μεταβολισμό τους» με αποτέλεσμα στο τέλος να καίνε περισσότερες θερμίδες.

3. Δεν χρησιμοποιείτε μετρίδια

Μια σωστή δίαιτα δίνει βαρύτητα στις ποσότητες των μερίδων. Όταν μετράτε με το μάτι, κατά κανόνα οι μερίδες γίνονται όλο και πιο μεγάλες καθώς περνάει ο καιρός. Χρησιμοποιήστε μετρίδια (βάρος φαγητού, μέγεθος πιάτου, πιρουνιές, κουταλιές, κούπες, κ.τ.λ.) έτσι ώστε να διατηρείτε καλύτερα τον έλεγχο.

4. Τρώτε πολύ γρήγορα
Αν τρώτε πολύ γρήγορα τότε αυτό είναι πρόβλημα. Ορισμένοι άνθρωποι ισχυρίζονται ότι απαιτείται κάποιος χρόνος έτσι ώστε ο εγκέφαλος να καταλάβει ότι το “στομάχι γέμισε”. Αν τρώτε γρήγορα, τότε είναι πολύ πιθανόν να φάτε περισσότερες ποσότητες από όσο πραγματικά χρειάζεστε. Φάτε αργά και γρήγορα θα παρατηρήσετε ότι χορταίνετε με αρκετά μικρότερες ποσότητες από αυτές που συνηθίζατε να τρώτε.

5. Δεν κοιμάστε αρκετά

Αν δεν κοιμάστε αρκετά και θέλετε να αδυνατίσετε, τότε αυτό είναι πρόβλημα. Ο ύπνος ξεκουράζει το σώμα και το βοηθάει να είναι πιο δραστήριο την επόμενη μέρα. Οι γυναίκες που δεν κοιμούνται αρκετά νιώθουν κουρασμένες και κατά κανόνα δεν έχουν τόσο μεγάλη ενεργητικότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μειωμένη καύση θερμίδων.

6. Δεν τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά
Το να τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά είναι πολύ σημαντικό. Εκτός του ότι θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, παράλληλα θα σας χαρίσει ζωντάνια και καλύτερη υγεία. Τα φρούτα και τα λαχανικά κατά κανόνα έχουν λίγες θερμίδες και θα σας βοηθήσουν να τιθασεύσετε την όρεξή σας. Επίσης είναι γεμάτα φυτικές ίνες και βιταμίνες.

7. Δεν έχετε ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σας

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος με δίαιτα, ενώ παράλληλα είστε όλη μέρα ξαπλωμένες στον καναπέ του σπιτιού σας και βλέπετε τηλεόραση, τότε αυτό είναι ένα στρατηγικό λάθος. Για να χάσετε βάρος αποτελεσματικά θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Για να το πετύχετε αυτό χρειάζεται να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής. Ξεκινήστε χαλαρά την πρώτη εβδομάδα και σιγά σιγά εντείνετε τις προσπάθειές σας. Η γυμναστική είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας, ενώ παράλληλα σας βοηθάει να καίτε θερμίδες μαζικά.

Πηγή: fe-mail.gr

Top
Covid-19 Update 😷

Τη Δευτέρα 17/5 ο Α.Ο. Κάλλιστος θα επαναλειτουργήσει για όλα τα μέλη του.
Μετά από 6 μήνες ο ερασιτεχνικός αθλητισμός θα σημάνει την επιστροφή του και θα είμαστε όλοι στο γήπεδο, ιδιαίτερα χαρούμενοι να υποδεχθούμε μικρούς και μεγάλους.
Η επίδειξη του εκτυπωμένου εγγράφου με το αποτέλεσμα του self test από τη πλατφόρμα του gov.gr θα είναι υποχρεωτική. Ένα αντίγραφο από το σχολείο για τους μαθητές, από την εργασία για τους εργαζόμενους ή ένα αποδεικτικό του self test ανά εβδομάδα για τους υπόλοιπους θα είναι αρκετό. Η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων είναι υψίστης σημασίας και θα πραγματοποιείται χωρίς εξαιρέσεις, γι’ αυτό όσοι δε θα έχουν καταθέσει το αποδεικτικό τους στη γραμματεία του Συλλόγου δε θα μπορούν να γυμναστούν.
Για τη διαδικασία εισόδου όπως και για περαιτέρω διευκρινίσεις θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μες στις επόμενες μέρες, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν για τους χώρους χαμηλού επιπέδου επικινδυνότητας.

Για τα On Line μαθήματα κάντε κλικ στον σύνδεσμο.