You are here
Home > Νέα - Συμβουλές > αυτα ειναι τα οφελη της υγιεινης διατροφης

αυτα ειναι τα οφελη της υγιεινης διατροφης

Ολοι γνωρίζουμε τα οφέλη της  υγιεινής διατροφής και ειδικά τα μακροπρόθεσμα οφέλη όπως είναι η μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη, καρκίνου και παχυσαρκίας. Επίσης, αν τώρα προσέχουμε την υγεία των οστών και των μυών μας μέσω της διατροφής, μπορούμε να διατηρήσουμε τη καλή φυσική μας κατάσταση για μεγαλύτερο διάστημα αργότερα στη ζωή μας.  Όμως, αυτά είναι μακροπρόθεσμα οφέλη κι εσείς μάλλον ενδιαφέρεστε περισσότερο για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής στη καθημερινή σας ζωή.

Η υγιεινή διατροφή θα σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα βελτιώνοντας  την εμφάνιση σας και θα σας οδηγήσει σε αποτελέσματα με μεγάλη διάρκεια.

Άμεσα οφέλη :

  1. Φυσιολογικό βάρος (επιθυμητό βάρος) : Οι δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα και θεαματικά αποτελέσματα δεν είναι η λύση για να αποκτήσουμε ένα υγιές βάρος το οποίο θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε.
  2. Καλύτερο ανοσοποιητικό σύστημα: Μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνη C αλλά και άλλες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και σας προστατεύει από συχνά  κρυολογήματα, ειδικά κατά  τη διάρκεια του χειμώνα.

Τροφές που ευνοούν το ανοσοποιητικό σύστημα :

  • Ψάρια: μύδια, γαρίδες, τόνος, σολομός και πέστροφα.
  • Κρέατα: μοσχαρίσιο συκωτάκι, χοιρινό συκωτάκι, μοσχαρίσιο και χοιρινό κρέας και αρνί.
  • Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα
  • Πουλερικά: Κοτόπουλο, γαλοπούλα και αυγό.
  • Λαχανικά: Καρότο, σπανάκι, γλυκοπατάτα, μπρόκολο, κουνουπίδι, σκόρδο, πιπεριές , λάχανο, ντομάτα και κολοκύθα.
  • Φρούτα: Πορτοκάλια, φράουλες , γκρέιπ φρούτ, παπάγια ,και μάνγκο.
  •  Ξηροί καρποί, σπόροι και δημητριακά: καρύδια, φιστίκια, όσπρια, φουντούκια, αμύγδαλα, κάστανα και δημητριακά ολικής αλέσεως.
  1. Νεανικότερη εμφάνιση για περισσότερα χρόνια: Η υγιεινή διατροφή είναι μια καταπληκτική μέθοδος κατά  της  γήρανσης.  Σκεφθείτε απλά πόσα αντιοξειδωτικά στοιχεία περιέχουν τα φρούτα και τα λαχανικά.
  2. Βελτιωμένη απόδοση στη δουλεία : Η υγιεινή διατροφή μπορεί να χαρίσει περισσότερη ενέργεια και να σας βοηθήσει να δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας στη δουλεία. Έρευνες έχουν δήξει επίσης ότι μια υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να σκέπτονται πιο σωστά. Πιστεύετε ότι η σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη καλύτερη αντιμετώπιση του άγχους και να βελτιώσει τις διαπροσωπικές σας σχέσεις. Η επιλογή των σωστών τροφών μπορεί να συμβάλει στη μείωση του εκνευρισμού, πράγμα που σίγουρα είναι θετικό όταν έχετε άγχος στη δουλειά.
  3. Οφέλη για την οικογένεια και την κοινωνική σας ζωή: Ο αποτελεσματικός τρόπος για να υιοθετήσουν τα παιδιά σας υγιεινές διατροφικές προτιμήσεις είναι να τους δίνετε εσείς το καλό παράδειγμα. Ένα σωστό γεύμα φέρνει ποιο κοντά την οικογένεια ή τους φίλους σας. Μην ξεχνάτε ακόμη ότι το  να προετοιμάζετε τα γεύματα σας όλοι μαζί μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα διασκεδαστικό.    
  4. Αύξηση της σωματικής άσκησης : Η υγιεινή διατροφή μπορεί να σας δώσει περισσότερη ενέργεια και αντοχή για να λάβετε μέρος σε σωματικές δραστηριότητες και αθλήματα.

Πηγή:lesvosnews.net

Top
Covid-19 Update 😷

Τη Δευτέρα 17/5 ο Α.Ο. Κάλλιστος θα επαναλειτουργήσει για όλα τα μέλη του.
Μετά από 6 μήνες ο ερασιτεχνικός αθλητισμός θα σημάνει την επιστροφή του και θα είμαστε όλοι στο γήπεδο, ιδιαίτερα χαρούμενοι να υποδεχθούμε μικρούς και μεγάλους.
Η επίδειξη του εκτυπωμένου εγγράφου με το αποτέλεσμα του self test από τη πλατφόρμα του gov.gr θα είναι υποχρεωτική. Ένα αντίγραφο από το σχολείο για τους μαθητές, από την εργασία για τους εργαζόμενους ή ένα αποδεικτικό του self test ανά εβδομάδα για τους υπόλοιπους θα είναι αρκετό. Η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων είναι υψίστης σημασίας και θα πραγματοποιείται χωρίς εξαιρέσεις, γι’ αυτό όσοι δε θα έχουν καταθέσει το αποδεικτικό τους στη γραμματεία του Συλλόγου δε θα μπορούν να γυμναστούν.
Για τη διαδικασία εισόδου όπως και για περαιτέρω διευκρινίσεις θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μες στις επόμενες μέρες, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν για τους χώρους χαμηλού επιπέδου επικινδυνότητας.

Για τα On Line μαθήματα κάντε κλικ στον σύνδεσμο.