α το έχετε παρατηρήσει, ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν στέκονται σωστά –κατά κανόνα καμπουριάζουν, ή λυγίζουν υπερβολικά τη μέση τους, με αποτέλεσμα η ορθοστασία να καταπονεί και να κουράζει το σώμα. Ιδού μερικά απλά μυστικά για να βελτιώσετε τη στάση σας.Ρίξτε το βάρος στο μπροστινό σημείο των ποδιών σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν στεκόμαστε έχουμε την τάση να ρίχνουμε το βάρος στις φτέρνες, με αποτέλεσμα να καμπουριάζουμε. Το σωστό σημείο για να «πέφτει» το βάρος του σώματος είναι αυτό ανάμεσα στην καμάρα και τα δάχτυλα του ποδιού.


Χρησιμοποιήστε έναν τοίχο για να βρείτε την σωστή στάση. Σταθείτε όπως στο σκίτσο, ακουμπώντας τον τοίχο με το πάνω μέρος της πλάτης και τα οπίσθια. Ο στόχος είναι να χωρά το χέρι σας στο κενό ανάμεσα στον τοίχο και τη μέση σας –αν δεν χωράει, φέρτε τον κορμό προς τα μπροστά, χωρίς να «ξεκολλήσετε» τους ώμους από τον τοίχο. Αυτή είναι η σωστή στάση για να στέκεστε.

Μην ενώνετε τα πόδια σας. Δεν είστε μπαλαρίνα. Όταν στέκεστε, οι αστράγαλοι πρέπει να είναι περίπου ευθυγραμμισμένοι με τους γοφούς σας –πράγμα που σημαίνει ότι γάμπες και γόνατα δεν ακουμπούν μεταξύ τους. 

Αν νιώθετε ενοχλήσεις στη μέση από την ορθοστασία, δοκιμάστε να σφίξετε τους μυς της κοιλιάς, να τους χαλαρώσετε και να επαναλάβετε. Φανταστείτε ότι φοράτε έναν κορσέ, ο οποίος «τραβά» τους κοιλιακούς σας προς τα μέσα και προς τα επάνω. Αντί να αλλάζετε τη θέση του κορμού σας, σκύβοντας ή σχηματίζοντας καμπύλη με τη μέση σας, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τους μυς της κοιλιάς για να ελέγξετε τη στάση του σώματός σας. 

Το κεφάλι παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην συνολική στάση του σώματος. Το πηγούνι σας πρέπει να είναι παράλληλο με το πάτωμα, και οι λοβοί των αυτιών παράλληλοι με τους ώμους. Το βλέμμα σας πρέπει να βλέπει ευθεία μπροστά, όχι προς τα πάνω ή προς τα κάτω.

 http://www.in2life.gr