Εάν πάλι στριφογυρίζατε στο κρεβάτι σας, μετρώντας αρνάκια, πρέπει να προσέξετε τι κάνετε πριν πάτε για ύπνο. Ο κακός ύπνος δεν είναι μόνο κάτι που μας εκνευρίζει, δεν κάνει καλό στην υγεία μας, αποδυναμώνει τον οργανισμό και μπορεί να οδηγήσει και σε αύξηση του σωματικού βάρους. Το κουρασμένο και αποδυναμωμένο σώμα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά.Δεν μπορεί να μας προσφέρει ένα καλό ύπνο.

Για να αποφύγετε λοιπόν το πρόβλημα αυτό, προσέξτε, πριν πάτε για ύπνο να μην:

Τρώτε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. 
Τα λιπαρά τρόφιμα φορτώνουν σε μεγάλο βαθμό το στομάχι.
Είναι δύσκολο να χωνέψει όλα αυτά τα τρόφιμα και πρέπει να εργάζεται περισσότερο από ότι συνήθως όταν κοιμάστε, αντί να ξεκουράζεται. Το σώμα ξοδεύει πολλή ενέργεια για την επεξεργασία των λιπαρών τροφών. Θα σας κάνει να αισθάνεστε αδύναμη και υποτονική.

 

Κλείστε την οθόνη του υπολογιστή και της τηλεόρασης
Πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους τηλεοπτικά σόου και ταινίες στο κρεβάτι, όπως επίσης να κοιτάξουν ή να αναζητήσουν κάποιες πληροφορίες στο φορητό τους υπολογιστή. Όμως το φως αυτό επηρεάζει άσκημα τον εγκέφαλο.
Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να χαλαρώσει και να καταλάβει ότι το σώμα έχει χρόνο για ύπνο. Αυτό θα σας εμποδίσει να κοιμηθείτε καλά. Είναι πολύ καλύτερα να διαβάσετε ένα βιβλίο. Με τον τρόπο αυτό θα επιτρέψετε στο μυαλό να χαλαρώσει. Η ανάγνωση θα σας βοηθήσει να συντονιστείτε σε ένα όνειρο. 

 

Αεροβική άσκηση.
Η άσκηση στο γυμναστήριο είναι πολύ καλή για την υγεία και το σώμα μας, αλλά όχι πριν από τον ύπνο. 
Η άσκηση στο γυμναστήριο επιταχύνει τον καρδιακό παλμό. Είναι δύσκολο για το σώμα να ηρεμήσει και θα είναι δύσκολο για σας να κοιμηθείτε.Προσπαθήστε να ολοκληρώσετε τις ασκήσεις στο γυμναστήριο τρεις ώρες πριν τον ύπνο σας. Και μην φορτώνετε το βράδυ τον οργανισμό σας με σκληρή και μεγάλης διάρκειας προπόνηση.

 

Μη δουλεύετε μέχρι αργά το βράδυ. 
Εάν γνωρίζετε ότι το πρωί έχετε μια σημαντική συνάντηση ή πολλή δουλειά όλη την εβδομάδα, προσπαθήστε να κάνετε έγκαιρα κάποια εργασία. Δεν είναι σωστό να εργάζεστε μέχρι την ώρα που θα πάτε στο κρεβάτι. Κάντε κάποια απαραίτητη εργασία και μετά αφήστε τον εγκέφαλο να ξεκουραστεί για τουλάχιστον μία ώρα πριν ξαπλώσετε. Στη συνέχεια μπορείτε να κοιμηθείτε με καθαρή συνείδηση και χωρίς άγχος. 

 

Η καφεΐνη.
Η καφεΐνη σας δίνει κέφι. Βρίσκεται όπως ξέρουμε στον καφέ, το τσάι ακόμη και στη σοκολάτα. Και το αλκοόλ έχει επίσης τέτοιες επιπτώσεις στο σώμα μας. Όλα αυτά τα ποτά προκαλούν υπερδιέγερση και φυσικά όλα εξαρτώνται από το πόση καφεΐνη μπορεί να χειριστεί το σώμα μας.  Προσπαθήστε να μην πίνετε ποτά με καφεΐνη λίγες ώρες πριν τον ύπνο. Είναι απαραίτητο για το σώμα να έχει χρόνο να ξεκουραστεί και να ηρεμήσει. 

 

Συναισθηματική διέγερση.
Η συναισθηματική διέγερση δεν θα σας βοηθήσει ποτέ να χαλαρώσετε πριν κοιμηθείτε.
Προτιμήστε να μην δείτε αγχωτικές ταινίες, μην τσακωθείτε με τους φίλους ή τους συγγενείς σας και αποφύγετε τα «συναρπαστικά» βιβλία.

 

Μην δίνετε προσοχή σε τυχόν εξωτερικά ερεθίσματα.
Προτιμήστε ένα ενδιαφέρον μυθιστόρημα, κάντε ένα ζεστό μπάνιο, πιείτε ένα γευστικό τσάι από βότανα. Έτσι θα έχετε ένα απολαυστικό ύπνο και υπέροχα όνειρα!

 

Πηγή: diet4me.gr