Ο αθλητισμός είναι περισσότερο από ένας διασκεδαστικός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι είστε σε φόρμα θα σας διδάξει πολλά για τη ζωή. Ο αθλητισμός θα σας δείξει πάντοτε ότι αντί να ντρέπεστε για το σώμα σας, θα πρέπει να αγκαλιάσετε το γεγονός ότι το σώμα σας έχει μυς. Θα πρέπει να είσαστε υπερήφανοι για τον εαυτό σας. Πολύ συχνά, οι αθλήτριες έχουν τεθεί σε ένα καλούπι, δεδομένου ότι, μερικές φορές, δεν ταιριάζουν στην τέλεια εικόνα του πώς μια γυναίκα “θα πρέπει να δείχνει.”

Η γυμναστική θα σας δείξει ότι είναι εντάξει να μην μοιάζετε με όλους τους άλλους, και ότι θα είστε σε θέση να υπερνικήσετε τόσο σωματικές όσο και ψυχολογικές προκλήσεις. Το τρέξιμο θα σας δώσει την αίσθηση της απελευθέρωσης.

Η σωματική δραστηριότητα προκαλεί τις γυναίκες να συνειδητοποιήσουν ότι – ιδιαίτερα στη σημερινή κοινωνία – αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό να είσαι υγιής, παρά να έχεις το τέλειο σώμα.

Έχοντας αθλήτριες ως πρότυπα και να συμμετέχετε σε αθλητικές δραστηριότητες μπορεί να κάνει πολλά καλά για τις γυναίκες στη γενιά μας. Σε σύγκριση με όταν οι γονείς μας μεγάλωναν, οι αθλητικές ευκαιρίες για τις γυναίκες έχουν υπερδιπλασιαστεί.

Όταν γυμνάζεστε διατηρήστε σε φόρμα, σας δίνει αυτοπεποίθηση και σας μαθαίνει μερικά από τα μεγαλύτερα μαθήματα ζωής για τις νέες γυναίκες σήμερα.

Οι προπονήσεις διατηρούν το σώμα σας σε φόρμα και σας βοηθάνε να αποκτήσετε μυς, ενώ η νοοτροπία της ομάδας και ο ανταγωνισμός σας δίνει την αυτοπεποίθηση για να έχετε ψυχική δύναμη.

Μερικές φορές, είμαστε κολλημένοι σε μικρά πράγματα και ξεχνάμε πόσο ισχυροί πραγματικά είμαστε. Το να συμμετέχετε σε κάποιο άθλημα είναι μια υπενθύμιση ότι οι άνθρωποι είναι συνήθως πολύ ισχυρότεροι από ό, τι νομίζουν.

Σε έναν κόσμο που συνεχώς ωθεί τις γυναίκες να δείχνουν με ένα συγκεκριμένο τρόπο ή να τις κρίνουμε από την εμφάνιση, οι αθλήτριες έχουν σταθεί στο ύψος των στερεοτύπων και την αλλαγή των κοινωνικών απόψεων για το καλύτερο.

Όταν η κουβέντα πάει στα πλεονεκτήματα του αθλητισμού, η πρώτη μας σκέψη, λογικά, είναι όλα τα οφέλη για τη φυσική μας κατάσταση. Και όμως, ο αθλητισμός βοηθάει τόσο το μυαλό, όσο και το σώμα.

 

Τα κυριότερα πνευματικά οφέλη που έχει η ενασχόλησή με κάποιο σπορ.

  • Βελτιώνει τη διάθεση
    Θέλετε να νιώσετε πιο χαρούμενοι και χαλαροί; Τότε αφιερώστε λίγο χρόνο σε μια σωματική δραστηριότητα. Είτε κάνετε κάποιο σπορ, είτε ιδρώνετε στο γυμναστήριο ή κάνετε λίγο γρήγορο περπάτημα, αυτή η δράση ενισχύει την παραγωγή χημικών ενώσεων στον εγκέφαλο, που μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα. Ειδικά τα ομαδικά σπορ, πέρα από αυτά τα οφέλη, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά την κοινωνική μας ζωή, επιτρέποντάς μας να γνωρίσουμε και να επικοινωνήσουμε με κόσμο που έχει κοινά ενδιαφέροντα.

 

  • Καλύτερη συγκέντρωση
    Η τακτική γυμναστική μπορεί να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε τις νοητικές μας δεξιότητες σε φόρμα όσο μεγαλώνουμε. Η σκέψη, η μάθηση και η σωστή κριτική επηρεάζονται θετικά από τον αθλητισμό. Ένας συνδυασμός αερόβιας και ασκήσεων ενδυνάμωσης, για τρεις με πέντε φορές την εβδομάδα, τουλάχιστον για 30 λεπτά, μπορεί να μας προσφέρει αυτά τα οφέλη.

 

  • Ελαττώνει το στρες και την κατάθλιψη
    Όταν είμαστε δραστήριοι σωματικά, το μυαλό μας δεν ασχολείται τόσο πολύ με τους καθημερινούς στρεσογόνους παράγοντες, αφήνοντάς μας να είμαστε πιο δημιουργικοί και να μην πέφτουμε θύματα διάφορων μοτίβων αρνητικής σκέψης. Η γυμναστική, παράλληλα, ρίχνει τα επίπεδα της ορμόνης του στρες στο σώμα, της κορτιζόλης, ενώ παράλληλα οδηγεί το σώμα να παράγει περισσότερες ενδορφίνες, που είναι σαν φυσικά αντικαταθλιπτικά.

 

  • Καλύτερος ύπνος
    Ο αθλητισμός μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου μας, να μας βοηθήσει να κοιμόμαστε πιο εύκολα και πιο βαθιά. Ένας σωστός ύπνος είναι πάρα πολύ σημαντικός για το πώς αντιμετωπίζουμε σχεδόν τα πάντα στη ζωή μας, όπως και για την καλή μας διάθεση. Προσοχή, όμως: η έντονη γυμναστική πριν τον ύπνο μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα – να μας αφήσει, δηλαδή, με περίσσευμα ενέργειας, και να μην μπορούμε να κοιμηθούμε.

 

  • Βελτιωμένη αυτοπεποίθηση
    Η άσκηση μπορεί να μας βοηθήσει να ανεβάσουμε την αυτοπεποίθησή μας. Καθώς βελτιώνεται η δύναμη, οι ικανότητες και η αντοχή μας, η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας επίσης βελτιώνεται. Ο αθλητισμός μας κάνει να νιώθουμε ικανοί και σίγουροι, και αυξάνει τις πιθανότητες να επιτύχουμε σε αυτά που κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή.

 

 

Η γυμναστική μας αναζωογονεί και μας ξεκουράζει, δε νιώθουμε πια άτονοι και μίζεροι. Όταν ασκούμαστε, στο σώμα μας εκκρίνονται οι “ενδορφίνες”. Οι ενδορφίνες είναι ορμόνες,   δηλαδή ειδικές χημικές ουσίες, που μειώνουν τη νευρικότητα και το άγχος». Μας βοηθούν   να αποκτήσουμε καλύτερη διάθεση και να διώξουμε τη μελαγχολία. Οι επιστήμονες   ονομάζουν αυτές τις ουσίες “ορμόνες της ευτυχίας”.  Η άσκηση μας βοηθά να βάζουμε στόχους και να προσπαθούμε να τους πετύχουμε, για να φτάσουμε ψηλότερα. Η άσκηση λοιπόν μας δίνει αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση, ευφορία, χαρά και ευτυχία. Όλα γύρω μας μοιάζουν πιο ωραία.