You are here
Home > Νέα - Συμβουλές > Τροφές που μπορείς να συνδυάσεις με την γυμναστική

Τροφές που μπορείς να συνδυάσεις με την γυμναστική

Είναι γνωστό πως όταν η γυμναστική συνδυάζεται με σωστή διατροφή το αποτέλεσμα είναι το μέγιστο κι αυτό βγαίνει προς τα έξω, μ’ ένα σώμα δυνατό, υγιές και αξιοζήλευτο. Δεν αρκεί να λιώνεις πάνω στα όργανα του γυμναστηρίου. Εξίσου σημαντικό είναι να δίνεις στον οργανισμό σου το απαραίτητο καύσιμο, ώστε να ελαχιστοποιήσεις τον κίνδυνο των τραυματισμών, να αυξήσεις τα επίπεδα της αντοχής σου, να κάψεις ακόμα περισσότερο λίπος και να δυναμώσεις τους μυς σου. Οι παρακάτω τροφές πρέπει να είναι αισθητά παρούσες στο καθημερινό σου διατροφολόγιο:

Βρώμη: Σύμφωνα με έρευνες, όσοι τρώνε καθημερινά βρώμη για 6 εβδομάδες σημειώνουν σημαντική μείωση της χοληστερίνης και χάνουν αισθητά πόντους από την περιφέρεια της μέσης τους. Όλα αυτά γιατί η βρώμη είναι το απόλυτο γεύμα με υδατάνθρακα αν θες να χάσεις λίπος.

Αυγά: Ιδανικό σνακ για μετά την προπόνηση, χαμηλό σε λίπος και από τις τροφές εκείνες που παίρνουν μακριά το αίσθημα της πείνας.

Καφές: Ο καφές σε ξυπνάει, σου δίνει ενέργεια και σε κάνει πιο διαυγή.

Γιαούρτι: Από τις καλύτερες τροφές πριν ή μετά τη γυμναστική σου με, πλούσια σε ασβέστιο. Σε χορταίνει χωρίς να σε φουσκώνει (εκτός αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη, οπότε λογικό) και συνδυάζεται με φρούτα, δημητριακά, ακόμα και σκέτη κανέλα. Προτίμησε ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά.

Φυστικοβούτυρο: Μια κουταλιά αρκεί για να πάρεις ενέργεια. Το φυστικοβούτυρο σου παρέχει πρωτεΐνη που είναι απαραίτητη για το χτίσιμο των μυών. Έρευνες συστήνουν πως οι άνθρωποι που τρώνε φιστίκια ζουν περισσότερο κι αυτό γιατί αυτός ο ξηρός καρπός προάγει τη συνολική υγεία.

Μπανάνες: Μια μέτρια μπανάνα προσφέρει περίπου 110 θερμίδες, 27 γραμμάρια υδατανθράκων, 1,3 γραμμάρια πρωτεΐνης, 3,1 γραμμάρια φυτικών ινών και αξιοσέβαστες ποσότητες βιταμινών Α, Ε, C, B1, B2, B6 καθώς και ιχνοστοιχείων όπως κάλιο, νάτριο, σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, σελήνιο και χαλκό. Το ιδανικό φρούτο για τη μεγιστοποίηση των επιδόσεών σου.

Μούρα: Βατόμουρα, μαύρα, μπλε, κόκκινα και λευκά μούρα, σμέουρα, κράνμπερι, φραμπουάζ, μύρτιλα, φράουλες, όλα ανήκουν στην πολύτιμη οικογένεια των μούρων και κατατάσσονται στα πιο ωφέλιμα φρούτα με αντιοξειδωτική, αντι-στρες, αντιφλεγμονώδη και υπογλυκαιμική δράση.

Cottage cheese: Χαμηλό σε λιπαρά, υψηλό πρωτεΐνη και ασβέστιο ενδείκνυται ως σνακ μετά την προπόνηση.

Σοκολατούχο γάλα χαμηλών λιπαρών: Αν δεν συμπαθείς τα ισοτονικά και τα smoothies και θες να πιεις κάτι εξίσου ωφέλιμο, εδώ είσαι. Το γάλα με τη σοκολάτα θα ανακουφίσει τους μυς σου και θα αναπληρώσει το γλυκογόνο που έχεις καταναλώσει.

Γλυκοπατάτες: Εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, χαμηλό σε θερμίδες σε σχέση με την συμβατική πατάτα και υψηλό σε φυτικές ίνες. Αξίζει να το βάλεις στη διατροφή σου.

Πηγή:ladylike.gr

Top
Covid-19 Update 😷

Τη Δευτέρα 17/5 ο Α.Ο. Κάλλιστος θα επαναλειτουργήσει για όλα τα μέλη του.
Μετά από 6 μήνες ο ερασιτεχνικός αθλητισμός θα σημάνει την επιστροφή του και θα είμαστε όλοι στο γήπεδο, ιδιαίτερα χαρούμενοι να υποδεχθούμε μικρούς και μεγάλους.
Η επίδειξη του εκτυπωμένου εγγράφου με το αποτέλεσμα του self test από τη πλατφόρμα του gov.gr θα είναι υποχρεωτική. Ένα αντίγραφο από το σχολείο για τους μαθητές, από την εργασία για τους εργαζόμενους ή ένα αποδεικτικό του self test ανά εβδομάδα για τους υπόλοιπους θα είναι αρκετό. Η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων είναι υψίστης σημασίας και θα πραγματοποιείται χωρίς εξαιρέσεις, γι’ αυτό όσοι δε θα έχουν καταθέσει το αποδεικτικό τους στη γραμματεία του Συλλόγου δε θα μπορούν να γυμναστούν.
Για τη διαδικασία εισόδου όπως και για περαιτέρω διευκρινίσεις θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μες στις επόμενες μέρες, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν για τους χώρους χαμηλού επιπέδου επικινδυνότητας.

Για τα On Line μαθήματα κάντε κλικ στον σύνδεσμο.