Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος ή απλώς προσέχεις τη διατροφή σου δεν χρειάζεται να στερηθείς τίποτα! Άλλωστε, όλοι χρειάζεται να κάνουμε πού και πού μερικές μικρές «καταχρήσεις» -ακόμη κι αν ο στόχος μας είναι να αδυνατίσουμε. 

Εξάλλου, τα γλυκά με λίγες θερμίδες μπορεί να είναι ένας έξυπνος τρόπος για να προσθέσεις βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία στη διατροφή σου, όπως αναφέρει ο Γρηγόρης Ρίσβας, διαιτολόγος-διατροφολόγος, Msc.

Την επόμενη φορά που θα νιώσεις λοιπόν όρεξη για κάτι τέτοιο, ικανοποίησέ τη με μία από τις παρακάτω ιδέες:

Κανε μια πιτα χωρις ζυμη

Ψήσε στο φούρνο φράουλες και ψιλοκομμένα μήλα, πασπαλισμένα με λίγη κανέλα και ζάχαρη, στους 200 βαθμούς για περίπου 10-15 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν. Είναι σαν πίτα με φρούτα χωρίς ζύμη και θα σου προσφέρει φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικες ουσίες.

Φτιαξε ενα κρεμωδες σνακ

  • Ρίξε βανίλια, καφέ, γιαούρτι και λεμόνι σε ένα μικρό σουρωτήρι όπου θα έχεις τοποθετήσει ένα φίλτρο καφέ και βάλε το σουρωτήρι πάνω από ένα μπολ.
  • Διατήρησε το μείγμα στο ψυγείο για 8 ώρες.
  • Το υγρό θα σουρώσει και θα αφήσει ένα πηχτό, κρεμώδες γιαούρτι, πλούσιο σε ασβέστιο.
  • Ανακάτεψέ το με φρούτα ή πουρέ φρούτων ή γάρνιρε με μέλι και καβουρδισμένους ξηρούς καρπούς.

Φαε τσιζκεικ χωρις τις θερμιδες

  • Ανακάτεψε 2 φλιτζάνια ημιαποβουτυρωμένο τυρί ρικότα με 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη και χτύπησέ τα στο μίξερ μέχρι να γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα.
  • Σέρβιρε σε μισό φλιτζάνι με φρέσκες φράουλες ή κεράσια.
  • Έχει τη γεύση του τσιζκέικ, αλλά λιγότερες από 200 θερμίδες.

 

Δοκιμασε light φοντι σοκολατας

  • Βάλε 60 γραμμάρια (περίπου το 1/3 του φλιτζανιού) σταγόνες μαύρης σοκολάτας σε ένα ρηχό κεραμικό ή γυάλινο μπολ και άφησέ τα στο φούρνο μικροκυμάτων για περίπου 2 λεπτά, μέχρι σχεδόν να λιώσουν.
  • Χρησιμοποίησέ τα ως ντιπ για φρούτα ή ξηρούς καρπούς.

Προσθεσε κατι γλυκο στα φρουτα σου

Χρησιμοποίησε παγωτό, μία ή δύο κουταλιές της σούπας σιρόπι ή ένα λεπτό στρώμα κέικ για να γαρνίρεις ένα πιάτο με φρέσκα φρούτα (και όχι το ανάποδο).

shape.gr