Τα φρούτα δεν περιέχουν ζάχαρη στην μορφή που την εννοούμε στην σημερινή εποχή , σαν λευκή κρυσταλλική ζάχαρη δηλαδή, αλλά σαν φρουκτόζη , εξ’ ου και η γενική ονομασία τους φρούτα. Αυτό το φυσικό γλυκαντικό είναι που αποδίδει στα φρούτα, λιγότερο περισσότερο, την γλυκεία τους γεύση, αποδίδει όμως και αρκετές θερμίδες στον οργανισμό μας. Συχνά στις δίαιτες συνηθίζουμε να καταναλώνουμε πολλά φρούτα και αρκετά ποτήρια φρέσκων χυμών φρούτων, γιατί είτε γιατί μας χορταίνουν ή κόβουν την πείνα μας, είτε γιατί μας τα συνιστούν ως διουρητικά, αντιοξειδωτικά ροφήματα ή λιποδιαλυτές συνταγές. Τα φρούτα και οι χυμοί φρούτων όμως έχουν θερμίδες που προέρχονται από ένα απλό σάκχαρο, την φρουκτόζη και είναι σκόπιμο να καταναλώνονται με  μετρό.

Η αξία των φρούτων και των φυσικών χυμών δεν πρέπει να παραγκωνίζεται, ακόμα και αν αποδεδειγμένα υπάρχουν θερμίδες στα αγαθά αυτά. Να θυμόμαστε ότι τα φρούτα περιέχουν πολλές βιταμίνες και φυτικές ίνες σε αντίθεση με τα γλυκά και τα παρόμοια προϊόντα, που σε μερικές περιπτώσεις είναι δυνατόν να μας δίνουν λιγότερες θερμίδες σε σύγκριση με τα φρούτα, είναι όμως χειρότερης ποιότητας (λιπαρά, ζάχαρη, σιρόπια). Είναι προτιμότερο λοιπόν να καταναλώσουμε ένα φρούτο, παρά ένα γλυκό και αυτός ο κανόνας είναι σκόπιμο να μας γίνει συνήθεια.
Μερικοί φυσικοί χυμοί που συμβάλουν στη καλή λειτουργία του οργανισμού σας , θα γίνουν σύμμαχοί σας !! 
 
1. Χυμός Καρότου
Ο χυμός καρότου είναι ιδιαίτερα ευεργετικός για τον ανθρώπινο οργανισμό. Περιέχει υψηλά επίπεδα ασβεστίου, καλίου και μαγνησίου. Η καροτίνη που περιέχεται σε αυτόν το χυμό σας βοηθά να παραμείνετε υγιείς, καθώς μετατρέπεται σε βιταμίνη Α από το ανθρώπινο σώμα και… χρησιμοποιείται αναλόγως. Ο χυμός καρότων περιέχει, επίσης, υψηλό επίπεδο αντιοξειδωτικών που χρησιμοποιούνται για την προστασία του οργανισμού και βοηθούν στην καταπολέμηση ασθενειών όπως ο καρκίνος κλπ.
 
2. Χυμός Αχλαδιού
Ο χυμός Αχλαδιού είναι ότι πρέπει για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Το συγκεκριμένο ρόφημα κάνει θαύματα από μόνο του, αλλά μπορεί να αναμειχθεί και με άλλους χυμούς φρούτων. Δεν είναι μόνο πλούσιος σε ασβέστιο και βιταμίνη C, αλλά επίσης περιέχει υψηλά επίπεδα καλίου, μαγνησίου και φωσφόρου, που είναι απαραίτητα για το σώμα.
 
3. Χυμός Cranberry
Ο χυμός Cranberry περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C. Ο συγκεκριμένος χυμός είναι χρήσιμος στην αποφυγή διάφορων λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος, που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Τα Cranberries μπορούν εύκολα να αναμιχθούν με μπανάνες και να αποτελέσουν ένα φυσικό, υγιεινό ποτό γεμάτο βιταμίνες και πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για το σώμα σας. Επίσης, ο χυμός Cranberry είναι γνωστός για την πρόληψη πολλών άλλων ασθενειών, όπως το βακτήριο E.coli που μολύνει την ουροδόχο κύστη.
 
4. Χυμός Παντζαριών

Ο χυμός Παντζαριών βοηθά στην ανάπτυξη και τη δημιουργία των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Ο συγκεκριμένος χυμός είναι πλούσιος σε κάλιο, σίδηρο, βιταμίνη C και μαγνήσιο. Βοηθά, επίσης, τους ασθενείς που έχουν απώλειες μνήμης και αντιμετωπίζουν πιθανό πρόβλημα συγκέντρωσης. Ο χυμός παντζαριών είναι ιδιαίτερα χρήσιμος για την μείωση των ζημιών που προκαλούνται λόγω της εμμηνόπαυσης.

5. Χυμός Σταφυλιού
Το πορφυρό χρώμα του χυμού σταφυλιού είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την προστασία των κυττάρων του εγκεφάλου. Με την κατανάλωση χυμού σταφυλιών είστε σε θέση να βελτιώσετε τη μνήμη σας. Είναι ακόμα πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, κάτι που επιτρέπει στο σώμα την αποτελεσματική καταπολέμηση κάθε είδους ασθένειας.

 

6. Χυμός Πορτοκαλιού
Ο χυμός πορτοκαλιού είναι ο πιο υγιεινός, τονώνει 100% τη διάθεσή σας και είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά. Η πρόσληψη του χυμού πορτοκαλιού διεγείρει τη κίνηση του αίματος σε όλο το σώμα και την καρδιά. Ο χυμός πορτοκαλιού είναι, επίσης, ιδιαίτερα χρήσιμος για το πεπτικό σας σύστημα. Αυτό το ποτό περιέχει βιταμίνη C και φλαβονοειδή, που βοηθούν την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την καταπολέμηση των μολυσματικών ασθενειών.

7. Χυμός Μάνγκο
Ο χυμός μάνγκο περιέχει υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην πρόληψη διαφόρων μορφών καρκίνου. Βοηθά, επιπλέον, στην κάθαρση του αίματος που οδηγεί σε μια υγιή και ευτυχισμένη ζωή, ενώ είναι και ευεργετικός για τους νεφρούς σας. Μπορεί να αναμιχθεί με διάφορα άλλα είδη φρούτων όπως ακτινίδια και μπανάνες.

8. Χυμός Blueberry
Τα υψηλά επίπεδα της βιταμίνης C είναι το χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου, που μαζί με τις πολλές ίνες που περιέχει, είναι ιδιαίτερα ευεργετικός για τη συνολική δομή του σώματός σας. Τα Blueberry είναι γνωστό ότι έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες που καθιστούν το χυμό τους πολυ υγιεινό.

9. Χυμός ροδιού
Αν θέλετε μια υγιή καρδιά ο χυμός ροδιού είναι αυτός που ζητάτε. Συνίσταται από όλους σχεδόν τους γιατρούς και ειδικούς σε θέματα υγείας και περιέχει σχεδόν κάθε είδος από αντιοξειδωτικά. Αυτό και μόνο καθιστά το χυμό ροδιού πολύ ευεργετικό δεδομένου ότι πολλοί τύποι καρκίνου μπορούν να αποφευχθούν όπως ο καρκίνος του προστάτη, για παράδειγμα.

10. Χυμός από επιτραπέζια σταφύλια
Αν είστε αντιμέτωποι με υψηλή αρτηριακή πίεση και άλλα συναφή προβλήματα ο χυμός αυτός μπορεί να σας βοηθήσει. Περιέχει μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών τα οποία με τη σειρά τους βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Το συγκεκριμένο ποτό βοηθά στη διατήρηση μιας υγιούς καρδιάς και αποφεύγει μια σειρά από άλλες ασθένειες και κινδύνους.