You are here
Home > Νέα - Συμβουλές > προθερμανση πριν την ασκηση και η σημασια της

προθερμανση πριν την ασκηση και η σημασια της

Η καλή φυσική κατάσταση δίνει μια αίσθηση ικανοποίησης. Και όταν το σώμα και ο νους λειτουργούν καλά, ο καθένας αισθάνεται καλύτερα. Γιατί με το να είστε σε καλή φυσική κατάσταση δεν παίρνετε μόνο περισσότερα από τη ζωή, αλλά βελτιώνετε σημαντικά τις ευκαιρίες και απολαμβάνετε περισσότερα.

Για να αποδίδει, όμως, η γυμναστική που κάνετε το καλύτερο, πρέπει να τηρείτε κάποιους κανόνες. Ένας από αυτούς είναι η προθέρμανση, που θα την πετυχαίνετε με τις παρακάτω ασκήσεις:

1. Τρέξιμο επιτόπου

• Τρέξτε για 1-2 λεπτά, αργά και μαλακά, πατώντας πρώτα στα δάχτυλα κάθε ποδιού. Πατήστε απαλά στα δάχτυλά σας, γιατί αλλιώς θα νιώσετε πόνο στους μυς της γάμπας.

• Τα πόδια πρέπει να ανασηκώνονται τουλάχιστον 20 πόντους από το πάτωμα.

Όφελος:
• Η βελτίωση του μυοκαρδίου και του αναπνευστικού συστήματος.

• Η καρδιά γίνεται πιο δυνατή και επαρκής.

• Ωφελούνται οι γοφοί και οι μηροί.

2. Άγγιγμα δαχτύλων των ποδιών

• Σταθείτε ίσια με τα χέρια στα πλάγια.

• Με το ένα χέρι λυγίζετε τον κορμό προς τα εμπρός και κάτω, τεντώνοντας ελαφρά τα γόνατα και αγγίζοντας με τα δάχτυλα τους αστραγάλους.

• Με τα δύο χέρια επιστρέφετε στην αρχική σας θέση.

Όφελος:
• Βοηθάει στο τέντωμα.

3. Κύκλοι χεριών

• Σταθείτε ίσια, με τα πόδια ανοιχτά όσο το άνοιγμα των ώμων και τα χέρια στα πλάγια.

• Αρχίστε αργά σηκώνοντας τα μπράτσα επάνω και πλάγια, διασταυρώστε τα πάνω από το κεφάλι, ολοκληρώνοντας ένα πλήρες τόξο μπροστά από το σώμα.

• Επαναλαμβάνετε αυξάνοντας την ταχύτητα. Αρχίστε αργά. Αντιστρέψτε.

Όφελος:
• Αυτή η άσκηση θα αυξήσει το μυϊκό τόνο στο επάνω μέρος της πλάτης και στο στήθος.

• Θα προσθέσει ελαστικότητα στην περιφέρεια των ώμων.

4. Κάμψεις σώματος

• Σταθείτε ίσια με τα χέρια πίσω από το λαιμό και τα δάχτυλα ενωμένα. Τα πόδια πρέπει να είναι ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων.

• Με το ένα λυγίζετε τον κορμό πλάγια στα αριστερά, όσο μακρύτερα μπορείτε, κρατώντας τα χέρια σας πίσω στο λαιμό.

• Με το δύο επιστρέφετε στην αρχική θέση.

• Με το τρία και τέσσερα επαναλαμβάνετε την άσκηση προς τα δεξιά.

Όφελος:
• Γυμνάζεται η μέση σας και οι μύες του επάνω μέρους του κορμού.

• Δυναμώνουν τα χαλαρά «ψωμάκια» γύρω από τη μέση.

Πηγή: belife.gr

Top
Covid-19 Update 😷

Τη Δευτέρα 17/5 ο Α.Ο. Κάλλιστος θα επαναλειτουργήσει για όλα τα μέλη του.
Μετά από 6 μήνες ο ερασιτεχνικός αθλητισμός θα σημάνει την επιστροφή του και θα είμαστε όλοι στο γήπεδο, ιδιαίτερα χαρούμενοι να υποδεχθούμε μικρούς και μεγάλους.
Η επίδειξη του εκτυπωμένου εγγράφου με το αποτέλεσμα του self test από τη πλατφόρμα του gov.gr θα είναι υποχρεωτική. Ένα αντίγραφο από το σχολείο για τους μαθητές, από την εργασία για τους εργαζόμενους ή ένα αποδεικτικό του self test ανά εβδομάδα για τους υπόλοιπους θα είναι αρκετό. Η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων είναι υψίστης σημασίας και θα πραγματοποιείται χωρίς εξαιρέσεις, γι’ αυτό όσοι δε θα έχουν καταθέσει το αποδεικτικό τους στη γραμματεία του Συλλόγου δε θα μπορούν να γυμναστούν.
Για τη διαδικασία εισόδου όπως και για περαιτέρω διευκρινίσεις θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μες στις επόμενες μέρες, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν για τους χώρους χαμηλού επιπέδου επικινδυνότητας.

Για τα On Line μαθήματα κάντε κλικ στον σύνδεσμο.