You are here
Home > Νέα - Συμβουλές > Τα οφελη του τρεξιματος το πρωι

Τα οφελη του τρεξιματος το πρωι

Οι ερευνητές έχουν καταλήξει: το τρέξιμο είναι ένας τρόπος για να μείνουμε νέοι. Εμείς από την άλλη επιμένουμε να σηκωνόμαστε από το κρεβάτι (με το ένα μάτι συνήθως κλειστό) και η πρώτη κίνηση είναι να φτιάξουμε έναν απολαυστικό καφέ. Μήπως έχει έρθει η ώρα να τους ακούσουμε;

 

Εαν βέβαια, είστε ακόμα διστακτικοί, διαβάστε τις 10 επιστημονικές αποκαλύψεις, που θα καταρρίψουν κάθε αμφιβολία σας, αναφορικά με τα οφέλη του πρωινού τρεξίματος στην υγεία.

1. Ενισχύει την όραση

Ένας άνθρωπος που τρέχει 56 χιλιόμετρα την εβδομάδα, σύμφωνα με έρευνες, τείνει να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο απώλειας της όρασής του λόγω ηλικίας έως και 54%, σε σύγκριση με εκείνους που τρέχουν μόλις 16 χιλιόμετρα την εβδομάδα.

2 . Βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία

Όσοι τρέχουν σε τακτική βάση μέχρι και 16 χιλιόμετρα σε μια εβδομάδα έχουν 39% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν προβλήματα αρτηριακής πίεσης, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για την εμφάνιση χοληστερόλης στα αιμοφόρα αγγεία μειώνεται κατά 34%.

3. Απομακρύνει τον κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας

Ένας άνδρας που καίει περίπου 3.000 θερμίδες την εβδομάδα κάνοντας πρωινή γυμναστική περίπου 5 ωρών συνολικά, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης στυτικής δυσλειτουργίας έως 83%.

4. Δυναμώνει τα οστά

Η οστική μάζα των δρομέων έχει αποδειχθεί καλύτερη από οποιωνδήποτε άλλων αθλητών, που ακολουθούν κάποια αερόβια άσκηση, σύμφωνα έρευνα του Πανεπιστημίου του Missouri. Οι ερευνητές συνέκριναν την οστική πυκνότητα των δρομέων με αυτή των ποδηλατών και ανακάλυψαν, ότι το 63% των δεύτερων είχαν κακή οστική μάζα, ενώ μόλις το 19% των δρομέων είχαν ανάλογα αποτελέσματα.

5. Πνευματική διαύγεια

Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε για τους εργαζόμενους στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε, ότι όσοι συνήθιζαν να τρέχουν το πρωί, σπάνια έκαναν λάθη στη δουλειά τους, είχαν καλύτερη αυτοσυγκέντρωση και ήταν πιο αποδοτικοί.

6. Ξεχάστε… την άνοια

Επιθεώρηση της Αμερικανικής Γηριατρικής Εταιρείας ανέφερε ότι, έπειτα από πολύχρονη παρακολούθηση νεαρών κοριτσιών που έτρεχαν επιμελώς, σπάνια παρουσίασαν προβλήματα άνοιας μεγαλώνοντας.

7. Καλη…νύχτα

Άτομα που συνήθιζαν να τρέχουν τακτικά επιτάχυναν το χρόνο του ύπνου τους κατά 17 λεπτά από ό, τι όταν δεν έτρεχαν, ενώ βελτίωσαν σημαντικά και την ποιότητα του ύπνου τους.

8. Ποια αρρώστια;

Σουηδική έρευνα απέδειξε, ότι αν τρέχετε μια ώρα κάθε μέρα, ενισχύετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και μειώνετε τις πιθανότητες να νοσήσετε από γρίπη ή άλλες ιογενείς ασθένειες, κατά 18% σε σχέση με όσους δεν αθλούνται.

9. Καλύτερη αναπνοή

Έρευνα, που διενεργήθηκε σε άτομα με άσθμα, τα οποία έπρεπε να αθλούνται κάθε εβδομάδα, κατάφεραν να μειώσουν τις κρίσεις άσθματος έπειτα από διάστημα 3 μηνών. Οι ερωτηθέντες μάλιστα, υποστήριξαν ότι πλέον ανέπνεαν καλύτερα, πιο εύκολα και είχαν πιο ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα.

10. Μακροζωία

Ούτε μία, ούτε δύο αλλά 22 μελέτες αποκάλυψαν, ότι όταν ένας άνθρωπος τρέχει 2,5 ώρες την εβδομάδα, μειώνει τον κίνδυνο θανάτου σε νεαρή ηλικία μέχρι και 19%. Ενισχύοντας αυτήν την άποψη, και άλλες μελέτες αποφάνθηκαν, ότι οι άνθρωποι που ήταν οπαδοί της πρωινής άσκησης, μείωσαν τον κίνδυνο θανάτου σε νεαρή ηλικία μέχρι και 50%.

 

Πηγή: clickatlife.gr

Top
Covid-19 Update 😷

Τη Δευτέρα 17/5 ο Α.Ο. Κάλλιστος θα επαναλειτουργήσει για όλα τα μέλη του.
Μετά από 6 μήνες ο ερασιτεχνικός αθλητισμός θα σημάνει την επιστροφή του και θα είμαστε όλοι στο γήπεδο, ιδιαίτερα χαρούμενοι να υποδεχθούμε μικρούς και μεγάλους.
Η επίδειξη του εκτυπωμένου εγγράφου με το αποτέλεσμα του self test από τη πλατφόρμα του gov.gr θα είναι υποχρεωτική. Ένα αντίγραφο από το σχολείο για τους μαθητές, από την εργασία για τους εργαζόμενους ή ένα αποδεικτικό του self test ανά εβδομάδα για τους υπόλοιπους θα είναι αρκετό. Η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων είναι υψίστης σημασίας και θα πραγματοποιείται χωρίς εξαιρέσεις, γι’ αυτό όσοι δε θα έχουν καταθέσει το αποδεικτικό τους στη γραμματεία του Συλλόγου δε θα μπορούν να γυμναστούν.
Για τη διαδικασία εισόδου όπως και για περαιτέρω διευκρινίσεις θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μες στις επόμενες μέρες, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν για τους χώρους χαμηλού επιπέδου επικινδυνότητας.

Για τα On Line μαθήματα κάντε κλικ στον σύνδεσμο.