You are here
Home > Νέα - Συμβουλές > βραδινα snack με λιγες θερμιδες!

βραδινα snack με λιγες θερμιδες!

Αυτά είναι κάποια από τα υγιεινά σνακ που μπορείτε να καταναλώσετε το βράδυ χωρίς να φοβάστε για την αύξηση του βάρους σας!

  • Τοστ ή σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά, όπως ντομάτα και μαρούλι. Μπορείς να το φτιάξεις και με αραβική πίτα.                                                                              
  • Αν έχετε όρεξη για κάτι πιο γλυκό μπορείς να 1φλ γάλα με δημητριακά ή κουάκερ και λίγο μέλι.             
  • Σπιτικό κέικ το οποίο θα ετοιμάσετε κατά προτίμηση με αλεύρι ολικής άλεσης και στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε ό,τι σας αρέσει όπως κακάο, κομματάκια σοκολάτας, ξηρούς καρπούς, σταφίδες, κομμάτια φρούτων (εξαιρετική επιλογή το κέικ με μπανάνα!).                                               
  •  Πολυδημητριακά μπισκότα.                                                                                                                               
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι με 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι.                                                                            
  •  Μπάρα δημητριακών.                                                                                                                                  
  •  2 φρυγανιές με λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών.                                                                                                 
  •  1φλ pop corn.                                                                                                                                         
  • 1 σαλάτα με ανάμεικτα λαχανικά όπως για παράδειγμα μαρούλι, ρόκα, ντοματίνια.

Συμβουλές: 

Τι να κάνεις για να αποφύγεις αυτές τις λιγούρες

1. Να κάνεις συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα, κάθε 3 – 4 ώρες.

2. Να πίνεις νερό (κάτι που ξεχνάς συνήθως). Αύξησε την κατανάλωση των υγρών ημερησίως για επαρκή ενυδάτωση. Κατανάλωσε από 1,5 λίτρο νερό και πάνω.

3. Να τρως σαλάτα με το μεσημεριανό και με το βραδινό σου γεύμα. Η σαλάτα προκαλεί κορεσμό, δηλαδή χορταίνεις με αποτέλεσμα να μην έχεις όρεξη να φας κάτι παραπάνω από το προγραμματισμένο.

4. Μείωσε το άγχος σου σχετικά με το φαγητό. Δεν πρέπει να σου γίνεται έμμονη ιδέα. Κάποιες φορές μπορεί να μην πεινάς πραγματικά, επειδή βρίσκεσαι όμως σε ένα πρόγραμμα, μπαίνεις στη διαδικασία να το σκέφτεσαι περισσότερο απ’ όσο πρέπει. Παρόλα αυτά, αν δεν έχεις φάει καλά μέσα στην ημέρα είναι φυσιολογικό να πεινάς αργά το βράδυ. Άρα ένα υγιεινό σνακ θα σε κρατήσει μέχρι να πας για ύπνο!

Top
Covid-19 Update 😷

Τη Δευτέρα 17/5 ο Α.Ο. Κάλλιστος θα επαναλειτουργήσει για όλα τα μέλη του.
Μετά από 6 μήνες ο ερασιτεχνικός αθλητισμός θα σημάνει την επιστροφή του και θα είμαστε όλοι στο γήπεδο, ιδιαίτερα χαρούμενοι να υποδεχθούμε μικρούς και μεγάλους.
Η επίδειξη του εκτυπωμένου εγγράφου με το αποτέλεσμα του self test από τη πλατφόρμα του gov.gr θα είναι υποχρεωτική. Ένα αντίγραφο από το σχολείο για τους μαθητές, από την εργασία για τους εργαζόμενους ή ένα αποδεικτικό του self test ανά εβδομάδα για τους υπόλοιπους θα είναι αρκετό. Η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων είναι υψίστης σημασίας και θα πραγματοποιείται χωρίς εξαιρέσεις, γι’ αυτό όσοι δε θα έχουν καταθέσει το αποδεικτικό τους στη γραμματεία του Συλλόγου δε θα μπορούν να γυμναστούν.
Για τη διαδικασία εισόδου όπως και για περαιτέρω διευκρινίσεις θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μες στις επόμενες μέρες, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες που θα δοθούν για τους χώρους χαμηλού επιπέδου επικινδυνότητας.

Για τα On Line μαθήματα κάντε κλικ στον σύνδεσμο.